“Kritika”

Ana Karenjina: Naoružano pozorište

„Ana Karenjina“ je pozorište koje puca pravo u otvoreno srce.

The Effect: Pozersko pozorište

Značenjska otvorenost i slojevitost izvornog teksta gubi se, nažalost, u skraćenjima i dramatizaciji Stefana Boškovića i inscenaciji Danila Marunovića.

Konji ubijaju, zar ne?: Konjski spektakl za magarce

Stavljanjem zabavljačke komponente iznad društveno-kritičke, predstava u najvećoj mjeri djeluje baš kao lažno blještavi, isprazni spektakli koje tobože kritikuje.

Konji ubijaju, zar ne?: Večera u pozorištu

Na kraju, osjećamo se kao nevoljni učesnici jednog rijalitija.

Ifigenija: Nerazgovijetna aktuelizacija klasike

Aktuelizacija za koju se opredijelio reditelj Zoran Rakočević, ima svoje kontekstualno opravdanje kao kritika političkih manipulacija kojima kontinuirano svjedočimo, ali je u ovom slučaju svedena na spoljašnje scenske efekte.

U amanet: Naprijed – nazad

Univerzalizujući, fatalistički, transistorijski i do kosti ogoljeni pristup ovoj temi nužno kreše (umjetnička) krila ovom performansu.