“Kritika”

Pokojnik: folklorizovana lokalizacija

Kao osnovna rediteljska ideja nameće se svojevrsno prostorno izmještanje, lokalizacija.

Bez portfelja: Buđenje umjetnika Mićunovića

Tekst o predstavi “Bez portfelja” ne može stati u okvir pozorišne kritike, kako glasi naziv ove rubrike.

Bez portfelja: Ruganje u ogledalu

U ovoj predstavi autori aludiraju konkretno na našu političku scenu: razne likove koji pokrivaju javne pozicije, koje im ne pripadaju ni po znanju ni po manirima, opšteprisutno neznanje, nepotizam i, nadasve, koristoljublje.

Predsjednice: Oni drugi

Živa dramska materija formalizuje se i estetizuje, junakinje se tretiraju kao znakovi, nositeljke ideja, glasovi jednog postdramskog poliloga.

Ukroćena goropad: Siva pozorišna masa

Gradsko pozorište imalo je volju da zaigra na kartu mizoginije, dodvori se sivoj narodnoj masi koja konsenzus oko nasilja nad ženama uvijek drži blizu srcu i tako pobere nezapamćeni usjeh.

Nije to to – studije Fausta: Bezbolne strkotine pozorišnog potresa

Ovo pozorište ostaje učaureno u projektnoj namjeri, medijskim najavama, idejnoj samodovoljnosti.